Efecim beyser bugün gittik aylık kontrolümüz vardı. Kanlı kaka yaptığını söyledim doktora. Süt ve süt ürünleri yumurta çerez dana eti susam en çok bunlar alerji yapıyor dedi bunları 2 hafta tüketme dedi 2 hafta içinde fark olacak mı gözlemle dedi. Fark olursa bu kez sırayla tek tek geri başlayacam hangisi yapıyor bulmak için. Alerji testi kesin sonuç vermiyor dedi ne kadar doğru bilmiyorum. Sizin testte çıktı mı
beyser Efecim test yaptrmadik bile canım bebek küçük olunca testte çıkmıyor zaten arastr goreceksin doğru söylemiş en iyi yöntem deneme yanılma sen bulacaksin neye alerjisi olduğunu
nuroner Efecim aşılar artık alerjik bebeklere öneriliyor , bende sormuştum doktoruma son yapılan alerji kongresinde yapılması kararı alınmış daha geç yapılmasını konuşmuşlar o yüzden 2.aydan itibaren yapılıyor olsada bizim doktorumuz 3.ayda yapacak mesela
Efecim nuroner biz de 3. Ay yapmıştık alerjik olduğu tespit edilmemişti kendimiz öyle istedik o ay aşı yok diye. Şu an alerjik olduğu kesinleşti bi ara yapılmıyor diye okumuştum bir yerde ikinci dozu bilememiştim