Kızlar merhaba. Bebeğimin besin alerjisi olduğunu düşünüyorum. Gürültülü mukuslu kaka, huzursuzluk, uykuya direnme gibi belirtileri vardı ama böyle aşırı bi egzama tarzı döküntüsü ve kanlı kaka belirtimiz yoktu. Doktor önemsemedi diyet ve test önermedi. Bugün bezinde az miktarda kan gördüm. Yarın aylık kontrolümüz var gidince kesinlikle şunu sor dediğiniz bir şey var mı?. Bebeğim 4 aylık. Rota 1. Dozu yaptırdık sanırım alerjik bebeklere rota aşısı yapılmıyor onu soracam bi de demir ilacı başlayacaz onu da söyleyecem. Başka bir sey var mı ?