Mlndrdmn ilk oğlumda 6 aydan önce yaptırmak istedim devlette tanidiklarimiz vardı Dr islararla 6 dan ince yaoilmamasi gerektiğini söyledi biz yapmıyoruz diye ozeldede yaptırmasınlar dedi eyvallah dedim o kadar ısrar ettiler şimdi yaptırırım Allah korusun sorun olur vicdan yaparım dedim 6 aylıkken pandemi patladı ve 18. Aya kaldı inanılmaz zorlandım günlerce altını tek degistiremedim sonraki haftalarda banyoda altininyikayip ayakta bezledim tranva oldu resmen
- Oglumdada 3 aylikken yaptırdım Cook rahattı sünnet olduğunu bile anlamadım diyebilirim
Yigenim oldu yenidoğan sünnetini sorduk çocuk doktoruna ben yaptırdım dedi doktor ama çok önermiyorum dedi derileri ince hassas olduğu için yapıma vs sorun olabilir dedi 3 aynı bekle dedi onun içinde 3 aynı bekliyoruz