Mlndrdmn 15.günde yaptırdım pişman olduğum tek bir yanı yok. Akşam ağlarsa diye ağrıkesici verdiler onu bile kullanmama gerek kalmadı. Hatta doğum yaptığım hastanede yaptırmıştım, sünnet doktoru keşke doğduğunda yapsaydık boşuna gelgit yaptınız dedi😁 sinirleri gelişmemiş oluyor, hissetmiyorlar bile, temizliği bakımı kolay çünkü çok hareketli değil, günün çoğunda uyuyor. Bence 40 gün beklemek gereksiz başka bir problem yoksa