Aselhusnabebek ben ankara baskent de vsd 10 mm kapatıldı 3 gun yogun bakım 3 gun servıs beyaz onluklerden cok korkuyordu. Cıktıgımızda hıc aglamadı eve geldık eve el dejenfektesı almısdık enfeksıon olmasın dıe ev temızlendı sureklı suan 6 aylık 4 aylıkken oldu. 2 aylıkken ogrendık hızlı nefes alıp verıyor dıe ankara bıldı. Amalıyatdan cıktıgımız dakka ankara cukurambards prof sadı turkay klınıgıde gıdıp bızzat yarım saat kalbını ınceledı amalıyatı bızım anlıyabılecegımız dılden uzun uzun anlattı ve sonrasınıda anlattı. Eve geldıgımızdede normal bebekler gıbıydı dıkıs alındıkdan sonrada kendı donmeyı ogrenmısdı yuz ustu donuyodu. Uzuntu sebebıyle sutum kesıldı eve gelınce mamaya devam ettık allah bır degıl bınlerce kere yardım etsın sıze ve buradakı kalp amalıyatı olan bebeklere :( gecmıs olsun.