Aselhusnabebek anlıyorum canım,nerede olacak bebeğin ameliyat? Üzülme diyemem zor bir süreç anlıyorum ama birkaç gün yoğun bakımda takibi yapılacak,anne sütü ihtiyacı olacak bol bol sağ sütünü yeterliyse,sonra sağlıklı bir şekilde kavuşacak sana.Kontroller ve bazı ilaç kullanımları olacak, doktorunu dinle mutlaka o ne derse uygula,keşke elimden bişey gelebilse.Bazi bebeklerin anneleri ile hâlâ görüşürüm, onların sağlıklı büyüdüğünü girmek beni işime bağladı inanır mısın 🙏🏻senin bebeğin de çok sağlıklı olacak ❤️