isminivermekistemeyenizleyici Beratim17 benim çok şükür düzeldi kürtajdan sonra baya Bi lekelenmem oldu ama şimdi de adet olmuyorum 2 aydır
Ecemsultan Nacafa 😁😁 sanki duydum 6 aylık da ama yanlış da biliyor olabilirim Bi arkadaşım söylemişti ozaman kalsın yaa hiç riske atmayayım
Nacafa Ecemsultan 1 aylık ve 3 aylık var. 1 aylık olan hakkında pek bir bilgim yok belki o adeti kesmiyordur onu da bir araştırın ama o da emzirenlere uygun değil
Newmomy Ecemsultan tabi yazarım benim adetim çok düzenlidir doğumdan sonra bile 40. Günde regl oldum 28 günde bir de devam etti hep çok düzenliydi benim bile bozarsa 3 aylık iğneden uzak durmak lazım :D
rumununefe 1 aylık iğneyi ilk evlendiğimde yapıyordum bıraktıktan 5 ay sonra gebe olduğumu öğrendim benim bi şikayetim olmadı iğneyi kullanırken adetlerim düzenliydi kilo alımımda olmadı ama üç aylık iğne hakkında pek bilgim yok maalesef
Newmomy QueenMom__ emziriyorum sütte bir değişiklik yok tam günümde adet oldum ama fazla olmamakla birlikte ara kanamalar oluyor maalesef