Newmomy Ecemsultan ben geçen hafta vurdurdum ilk kez şimdilik bir değişiklik yok bakalım nasıl olacak
isminivermekistemeyenizleyici Ecemsultan ben vuruldum asla önermiyorm 2 ay kanamam kesilmedi rahim duvarımı kalınlaştırdı kürtaj oldum sırf bu yüzden doktorum 6 ay kanaması kesilmeyen hastalarım oldu demişti bazılarında tamamen kesiyormş
bilgela Ben yapmadım ama bi yakınım yapmıştı kilo yapıyormuş hormonları bozuyormuş şuan çocuk istiyorlar mesela olmuyor
Ecemsultan bilgela yaa öylemi bende düşünüyordum ama diğer başlıklarada baktım baya yan etkisi olan bişey sanırım
Nacafa Ecemsultan 2 yıldır kullanıyorum. İğneyi vururken adet olmayacağınızı bilmeniz gerekir ilk aylarda ara kanama yapabilir bazıları bu ara kanamayı adet oldum zannediyor
Newmomy Ecemsultan tabi yazarım benim adetim çok düzenlidir doğumdan sonra bile 40. Günde regl oldum 28 günde bir de devam etti hep çok düzenliydi benim bile bozarsa 3 aylık iğneden uzak durmak lazım :D
Beratim17 isminivermekistemeyenizleyici hala adetiniz gelmedi mi bende 2 ay önce vuruldum sürekli kanamam var ara ara ama adet olamiyorum
isminivermekistemeyenizleyici Beratim17 benim çok şükür düzeldi kürtajdan sonra baya Bi lekelenmem oldu ama şimdi de adet olmuyorum 2 aydır
Seftalikokuluhikayem20 Bana doktorumuz sinir çok yapar demişti adet düzensizliği olur demişti o yüzden asla yaptırmadım
havvamtli Bence yaptırmayın 40 gunlukken yaptırdım bin pişman oldum ara kanama hiç bitmedi 2 Aya yakın adet olamadım ondan sonra bir oldu 65 gün kanama olur mu oldu sinir gerginlik kilo üstüne cabası etkisi geçti mi bilmiyorum ama şimdi yine adet olmadım