27-02-2023 benim ameliyat sonrası iyileşme sürecim 21 gün sürdü çok zor ve eziyet gibiydi. Arkadaşlar biz hemen ayaklandık deselerde ben onlar kadar hızlı iyileşememiştim. Özellikle tuvaletim geldiğinde dikişlerim çok yanıyordu. 21 günden sonra ise tüm yanmalarım kesildi. Bir anda iyileştim bende anlamadım. Ve ondan sonra ne ağrı sızı ne yanma ne hissizlik hiçbir şey olmadı. Bebeğim 7 aylık oldu hala da hiçbir sıkıntım yok çok şükür.