nurrr126 2 aylık bebek sizin kokunuzu istiyor olabilir. Kilo alımı iyiyse mamaya başlamayın. Benim bebeğimde ilk 3 ay gazdan dolayı bana çok yapışıktı. Gazdan dolayı çok ağlaktı. Emzik vermeye çalışın. Gündüzleri slingle üstümde uyuttum hep, gündüz uykusunu alınca gece de ıkına ıkına uyudu. Bu gaz dönemi 4.aya yakın geçiyor genelde. Bu arada ben de hep yatarak emzirdim daha rahat geçti bu süreç. Sadece emen bebeklerde 10güne kadar kaka yapmaması normal. Sancı yapan ağlatan şey gaz oluyor. Benim bebeğim hala 2güne 1 yapıyor ama ağlamıyor sancılar falan geçti hep. haftaya 6.ayına girecek.