nurrr126 2 aylıkken böyleyse sütün yetmiyor olabilir yatarken en azından mama ver yani ben öyle yaptım en azından bir dahaki uyanana kadar seninde göğsünde onu doyuracak kadar süt birikir. 2 aylıkken bu alışkanlık değildir çünkü ayrıca bu kadar mama karşıtlarını önemseme sağlıklı çocuk için sağlıklı anne gerekiyor. Anne sütüne devam ettiği sürece günde bir kaç mamanın bi zararı yok, hatta yaşamış biri olarak söylüyorum bunları mümkünse yanında kalan biri varsa yada eşin versin mamayı azcık yat uyu bu hem psikolojini hem süt kaliteni etkiler