eslemmmmmm Gıt hadı şimdi sırf uyumuyor diye, ağrı ve 38 derece ateş üzerine kullanılan bır İLACI yoktan yere, daya zavallı habersiz bebeğine hadi.
Ne istiyorsunuz şu çocuklardan siz rahat bırakın artık çocukları. Sonra kimsenin anneliğine laf edilmez bilmem ne diye ağlamayın. Edilir işte bal gibide edilir.