Duygu3737 doktorumuz önermedi 37,5 ve üstü ateşi olmadan calpol yok dedi onun yerine havucu sirkeli suda beklet iyice yıka kalın yerini eline ver gözetimin altında ısırsın rahatlar dedi birde tetagil önerdi.
Karanfil tavsiyesi aldım buradan bayağı işime yaradı benim sizde deneyin bi isterseniz.