Blackandwhite ben sadece d vitamini kullanıyorum balık yiyordu onuda yemiyor tabi artık balık yağı başlasam ben de iyi olabilir, demir düşük müydü ondan mı kullanıyorsunuz. Kesinlikle zorlamak ve inatlaşmak daha kötü yapıyor bu süreci sabırlı olmalıyız ve birazcık da akışına bırakmalıyız sanırım ben de deneyeceğim 🥲