Arkadaşlar merhaba oğlum 19 aylık ve son iki haftadır hiçbir şey yemek istemiyor her teklif ettiğimde yemekleri eliyle itiyor görmek istemiyor resmen önceden güzel yiyordu iyiydi iştahı ama şimdi sadece emmek istiyor öyle aç aç yatıyor uyuyor hiçbir şey yemeden çok canım sıkılıyor ya sizlerde de böyle oldu mu bu dönemlerde neden oluyor olabilir cidden çok düşündürüyor ve üzüyor bu durum beni ne yapabilirim?