minikkbebegim ilk 3 ay doktor kontrolünde veriliyor. Kızım 2 aylıkken ishal olduğunda kullanmıştım probiyotik. 4 aylık için hangisi daha iyi olur diye eczanıza sorun o uygun olanı verir. Damla şeklinde olanları da var çünkü belki onlardan tavsiye eder