Duygu3737 gamzeomur1 bizimde 1 bucuk yaş dönem dönem inanılmaz pişik oluyor yani böyle kanlı kanlı pişik zannediyorum ki bizimkisi diş dönemlerinde pişik oluyor doktor olabilir demişti diş dönemlerinde her kremi aldım pişik için her kakadan sonra poposunu mutlaka yıkıyorum krem yağ allah ne verdiyse sürüyorum 2 3 güne geçiyor 😅
gamzeomur1 Duygu3737 bizimkide dış döneminde 8.disi çıkıyor şimdi ishalde var tabi ,zeytinyağı ile başladım sabahtan beri ise yarıyor gibi insallah,evet kanlı gibi pişik yerleri ,üzülüyor insan ,en doğal yolla başladım bakalım umarim geçer 😊
nsm gamzeomur1 fito krem her beze ve her bezde silme değil popoyu yıkama kurutma havalandirmayla geçmişti bir Krem daha vardı f ile başlayan onu sadece 3 gün kullandım doktor kontrolü ikiside aşırı pişik olduğundan
Bugleminannesi28 gamzeomur1 öncelikle bebeğinizin altını ıslak mendille silmeyin direk suyla yıkayın her alt değiştirmede ve pamuklu bir bezle kurulayın sabah öğle akşam günde 3 kez trosyd ve bacoderm kremini kullanın geriye kalan bütün gün boyunca her alt acmada badana yapar gibi kalın tabaka halinde sudocremi sürün benim kızım pişik geçirdi dediğiniz gibi yayılmıştı kanama olmadı ama olacak raddedeydi ve ne kullandiysak yaramadı sonra bunlar çok iyi geldi cinko bazli pomad krem ve 2.gunu çocuğumda birsey kalmamıştı. Ekstra bu zaman zarfında bez değişikliği yaptıysanız önceki kullandığınız beze dönün ve asitli şeyler baharatlı şeyler yedirmeyin portakal mandalina domates gibi bide biz kantoron feln da kullandik kizim daha cok katila katila agliyordu halbuki bu pisiklerde yakabiliyormuş canini direk rahatlatacak cinko bazli kremler kullanin gibi geçmiş olsun♡
gamzeomur1 Bugleminannesi28 sudocremi bende kalın bıraktım son zamanlarda ama pişik arttı ,diğer çinko bazlı kremler de hiç iyi gelmedi,şuanda zeytinyağ iyi geldi kuru birakiyorum ardından pamukla siliyorum ılık şekilde bakalım umarım iyi gelir de başka kreme ihtiyaç duymam ama aklımda dedikleriniz çok sağolun
gamzeomur1 Duygu3737 yaa bilmiyorum çok hızlı mi gidiyor ama hiç free vermedik hergun diş sorunsali yaşıyoruz gece kalkmalari ve evin her köşesinde dişini kaşiyor ,duvara bile sürtüyor etlerini ,
Seyma-55 gamzeomur1 benim kızım çok fena olmuştu artık kanama gbi olmustu sahlk ocağı Travazol yazdı 4-5 gün kullandım geçirdi şükür geçince kullanmiycaksiksin ama sndasinda hamezinc diye bı krem yazdi onu kullandim
Birisimiki gamzeomur1 benim kızımında öyleydi. Geçmiyordu. Travazol krem 1 günde geçirdi. Onu kullanın ama kortizonlu oldugu için 5 günden fazla sürmeyin