Merhaba hanımlar oğlumun özel bölgesi ve popo kismi çok kızarmış pişik olmuş ,bu zamana kadar sudocrem kullanıyordum çok memnundum hatta 2- 3 gün pişik olmuyordu, ama şimdi sürüyorum fayda etmiyor 3 gün evvel hematan sarı olanı çok önerdiler aldım ama şuan çok daha arttı pisigi ,pipi kısmına kadar pisti yavrumun , en etkili çinko bazlı diyorlarlar ama neden işe yaramıyor ,varmı onerebileceginiz ?