Seldackn Minikprenses_1 merhabalar bende de öyle perişhan oldu çocuğum ıkınmaltan gaz çıkartıyor ama kaka yapamadığı için bu sefer huzursuz oldu 1 hafta kullandım bıraktım kullanmam aguline kullanıyorum memnunum mis
Cqdm46 Peki bu damlalar şuruplar gaz sıkıntına nasıl çare oluyor? Yani gazın oluşmasını mı engelliyor yoksa daha kolay çıkmasını mı acaba?
Ozge23 Cqdm46 kolay çıkmasını sağlıyor. Birde sen mutlaka gün de 2 fincanı geçmeyecek şekilde rezene iç hem sütün artar hemde gazida alır. 1 çay kasigida bebişe içir ben o şekilde de fayda gördüm.
Nurdan1993 Ben de 3 aydan beri biogai kullanıyorum 1kutu da Aguline kullandım ama Aguline nin hiç faydasını görmedim biogai güzel aslında ama çocuğun bünyesi mi alıştı naptı bilmiyorum artık faydasını görüyor muyuz pek emin değilim 🤔