Cqdm46 gundr uc kez bir cay kasıgı demıstı doktorumuz. O bir cay kasıgı da ıcın deki sırıngayla bir ml denk geliyor. Simdi kızım 4bucuk aylık sadece yatarken veriyorum yada gazlı bısey yersem dokunma ihtimaline karsı gunduz bir kez veriyorum. Aslında cok gazlı bir bebek degılse ucuncu ayına kadar filan bir sise yeterlı gelir.