GezginPaNDa 3 ay önce doğum yaptım 1 haftalık lohusayken 80 dim 61 le hamile kalmıştım şuan 73 im sütüm kesilmesin diye homidi gırtlak yiyorum çok pilv makarna tüketiyoruz eşimde bende çok seçiyoruz yemek ama göbeğim kalmadı çok az var ikinci çocuk olmasına rağmen boyum uzun olduğu için göstermiyorum da kilom kalçada ve basende bacaklarım yada belim ince.ilk cocugumda da 58 le hamile kaldım 77 yle doğuma gittim emzirirken 81i gördüm emzirmeyi bıraktıktan 3 ay sonra 60a düştüm yine