aselliyam23 Kendinize ödül verirmsnz kızlar ne sıklıkla çikolata abur cubur yersiniz bı sınırınız varmı kilo anlamında hadi dökülün biz bizeyiz😍
neanladinyurdagull aselliyam23 hergün karam gurme yiyorum yoksa kendime gelemiyorum cips ise 3-4 günde bir biraz yerim akşam flimnizlerken ailecek ama vazgeçilmezim karam gurme
Umutveannesi aselliyam23 abur cuburla pek aram yok cips kola vs pek tüketmem çok nadir ama her akşam nescafe ve yanında kuruyemiş yerim 😂 diyete girince iki haftadır onu da bıraktım bir tek onu özlüyorum
Biz3kisiyiz_ aselliyam23 her akşam çekirdek keyfi yaparım yemeden yatmam 😂 tam cennet mahallesinde ki pembe gibiyim 🤣🤣
aselliyam23 Biz3kisiyiz_ yüzümde sivilceler artış gösterince ben ara vermek zorunda kaldım kabak çekirdeği favorilerim arasında 😋
aselliyam23 nehirsude0 ya bende geçen seneye kadar öyleydim sınırsız yiyip iciydm geceleride dahil hep zayıftım bu bikac ay ne olsuyda kilo almaya başladım ben şok yani 3 4 kilo fazlam var onu verebilsem yine yemeye devam etcem de gerçi şimdide kendimi tuttuğum söylenemez 🤣
Atlasdunyam nehirsude0 ya ben bundan istiyorum şuan belki tokum diye ta. 59.9 gelmiş çok kiloluyum üzüldüm
anorganikanneeee aselliyam23 evime almadığım tek şey abur cubur. Bende eşimde tüketmeyiz. O yüzden çocuklarda yemiyor
Ecem__ aselliyam23 yerim evde abur cubur olmazsa sanki hic birsey yok gibi geliyor cocuklar uyuyunca tıkirdarim..cikolata hergun yiyorum..kilom yok hep ayniyim almiyorum vermiyorumda 😄
aselliyam23 Ecem__ ne guzel ya bende öyleydim bi zamanlar son aylarda yavaştan aldığımı farkettim bu beni biraz üzdü 🤪
Esruli aselliyam23 ailecek çok severiz en kötü çekirdek olacak olmazsa eşim çay bile içmez bebeğim büyüdüğünde en çok zorlanacağım konu bu olacak sanırım ona yeme derken kendimiz gömecez😄
Eylul301023 aselliyam23 valla çikolata yemeyi çok seviyorum bazen arka arkaya 4-5 tane yerim ama bugün diyete başladım ve artık yemeyecegim 🥹
aselliyam23 Fusunf ah ne guzel bı zamanlar bende bu lafı çok söylerdim ne kadar yesemde almıyorum diyodum sanırım kendimi nazar ettim xhsvavav
Ecem__ aselliyam23 yas gittikce metebolizma yavasliyor kilo vermek zorlasiyor 2 dogum yaptim surekli kosturmaca belki ondan almiyorum
aselliyam23 Ecem__ ya bende aslında çok aktivim kızımin peşinde koşmaktan ama bilmyrm belkide bu iyi halim bu koşturmaca olmasa daha fazla alablirdim bilmyrm ki şuan 63 kiloyum 1.65 boyum hedefim bekarki kiloma inmek 59 idealdi ya🥴
Tostosun_Annesi14 aselliyam23 aburcubur hassas noktam illa evde o çikolata olacak yoksa bir yanım hep eksik 😂 oldum 75 kilo ekmeği yemem genede o çikolata ve cips yenecek 🙄
Alerjikrinit aselliyam23 cips özellikle ruffles klasik en büyük tutkumdu ama hamilelikte bıraktım. Bebeğim küçükken tek tük. Şimdi 2 yaşında hiç almıyoruz onun da alışmaması için. Ama bazen işteyken çikolata yerim😂 kilo vermeyle uğraştığım için de uzak kalmaya çalışıyorum