Hunilininbirii TubaB bunu dün bende okumuştum ve çok tuhaf geldi 🫠 bazen gerçekten pıt pıt bişeyler hissediyorum gaz diye düşünüyodum 😂
Mmdr TubaB böyle bir yazı okumuştum dün aksam bende hatta okuyunca oh ne bir ben yasamiyormusum dedim ilk doğum yaptığım zamanlar daha çok hissederdim garip gelirdi ama arada bir oluyor bendede doğum yapalı 25 ay oldu
Berilsmom01 TubaB ben de doğumun birinci haftası oldu kaburgamın alt tarafından pıt diye bişe kayıvermişti
TubaB Berilsmom01 rahim toplanması da olabilir o ilk 40 gün hissedilen … daha sonra hissettiniz mi hiç ?
Reyhan34 TubaB ben korkudan öldüm hatta nasıl tekme anlatamam piskolojlm bozuldu çok oluyor geçiyor diyorlar bazıları 1 sene olmuş hala hareket tekme var diyorlar
Liliii TubaB aa bugün de bişey öğrendim🤭 ben de bayaaa bi zaman hissettim ve hep korktum ya hamıleysem ve farketmedıysem diye. Her ay korkup test yaptığım halde ahaha demek bundanmış😅🤣
TubaB moommyyy ahahha imkansız olmasına rağmen şüphe ettirecek kadar bir his aslında cidden katılıyorum
ArsAyz TubaB İkinci doğumumdan sonra çok fazla oldu. Geç regl olunca hamileyim sanıp çok korkmuştum 😂 Oğlum 2 yaşını geçti kalmadı artık
TubaB Reyhan34 hisseden de var hissetmeyen de tabiki ilk yıllar saha çok hisseden var sonra bitiyor ama 28 yıl sonra bile hissedilebiliyormuş
Dedektifgadget TubaB ilk ay rahim toparlanıyor ya onu hissediyorlardir belki ben birşey hissetmiyorum uyuşuk karnım zaten 😅