Doğum yaptıktan sonra kadınlar hamile olmadan da karnında sanki bebek varmış gibi tekme hissedebiliyorlarmış. Ve hatta bunun üzerine çalışma yapmışlar , 28 yıl sonra bile tekme hissedenler oluyormuş. Buna da hayalet tekme ismi vermişler.
Sizde de oluyor mu?
Ben de bazen sanki karnımda bebek varmış da tekme atıyormuş gibi hissediyorum daha 14 ay oldu doğum yapalı. Gazdır vs diye düşünüyordum ama böyle bir şey de olabilir.
.
Var mı aranızda hisseden böyle tekmeler .