13062023elisa damlabahar ya çok teşekkür ederim amin inşallah Rabbım isteyen herk3se versin ben mucize olarak görüyorum 🌸😊
Anneoglu_65_06 gkzehra 13062023elisa bende taktırmayi düşünüyorum benim her iki Ablam 4 ve 5 sene boyunca korundular hiç sıkıntı çıkmadı yani demeki nasibi varsa gelir ama ben hormonlu olanı taktıricam o yüzde yüz koruyucu diğeri yüzde 5 fln hamilelik riski var üstelik geri çekilmeyide yaparsak hamile kalmam artık herhalde 😂😂
13062023elisa asaletsoydangelir vazgeç valla takılırken de açıyor dün çıkartıldı daha da acıdı gercekten
bananeabiya 13062023elisa kız naptın ben dahil bütün spiralli olanlar yusuf yusuf oldu şu an herkes adet olmayı bekleyecek 🤣🥲 bu forumda sürekli yeni fobi ekleniyor bana. Neyse hayırlı olsun yiyecek ekmeği varmış ☺️💞
13062023elisa bananeabiya 😂😂😂bana denk geldi %1 ihtimal benim çevremde de yıllardır spiral ile korunanlar vardı ama bana denk gelmedi
Premature 13062023elisa ben de böyle hamile kaldım üstelik kaymamıştı bile ama benim kızım 20 aylıkdı . Şimdi küçük kızım 1 yaşında büyük kızım 3 yaşını geçti zor oluyor ama rahatlıcağım günü bekliyorum
13062023elisa Premature bende kızım 1 yaşına girecek yazın kendimi yazın gezerim diye kodluyordum şimdi yazın da hamile olucam
13062023elisa gkzehra inşallah kolay olur ilk gebeliğim çok zor geçmişti bebeğim doğduğunda da baya zorlu bir bebekti kolik olunca inşallah bu mucize olan bebek kolaylaştırır herseyi
hnnl 13062023elisa hayırlı olsun canım kaymış felan mı yok sa kaymadan mı nasıl olmuş bende takılı ama ben direk prezervatif kullanıyorum üstüne oda çektirme yapıyor korkuyorum ben
queens Yeni fobi yükleniyor spiral artı geri çekilme korunuyoruz iki çocugum var aklım çıkıyor üç gelcek diye 😂
13062023elisa Guarya benim bebeğim de 8 aylık ve abla oldu ciddi ciddi spiral takarsna fln çok güvenme ama
Tbockk 13062023elisa spiral taktirmayi düşünüyordum an itibariyle vazgeçtim, hayırlı olsun bebisiniz :)