13062023elisa 8 aylik bebeğim var doğum yaptıktan bir zaman sonra spiral taktirdim ancak bugün hamile olduğumu öğrendim mucize olarak görüyorum tabiki ama çok da korkuyorum bebeğim daha çok küçük çünkü Destek ve motive cumlelerinize ihtiyacım var
zhrbl 13062023elisa ne güzel gelmiş . Beraber büyürler arkadaş olurlar . Benim 2 aylık bebeğim var ben bile istiyorum 😂😂 bu işi çok sevdim . Ama eşim şuan istemiyor . Oda haklı 😂
damlabahar zhrbl sizde mi çok sevdiniz bende büssürü çocuk yapmak istiyorum ahahah ama sezeryanım maalesef 😂
damlabahar Benim bebeğimde 3 aylık bende şüpheleniyorum ama test yapmak istemiyorum korkudan eşimde bende istiyoruz ama çok erken 🫢Dediğiniz gibi mucize evinize bolluk bereketlik huzur getirsin beraber büyürler büyütürsünüz 🌸🌸
13062023elisa damlabahar ya çok teşekkür ederim amin inşallah Rabbım isteyen herk3se versin ben mucize olarak görüyorum 🌸😊
gkzehra Tekbenimsucumguzelolmakdemi anlık bir ateşiniz yükseldi kalbiniz sıkıştı değil mi😂😂 bende de oldu
sek_kahve Tekbenimsucumguzelolmakdemi aynen ben de.. daha bugün gittim doktora kontrol için. Yerinde sapasağlam duruyor bu seni 7 yıl daha korur dedi ahajs
EAS Bende spiral ile hamile kalmıştım şuan biri 3,5 diğeri 1,5 yaşında iki çocuğum var🥰 öyle bir şey ki dışarda çooook zor görünüyor ama içine girince alışıyorsun😂 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 👼
13062023elisa gkzehra valla ağladım ilk beklemiyordum çünkü bi şok geçirdim inanmak istemedim hemen doktora gittim hala yoktur diye bekliyorum ama varmış yeni bir bebis
Anneoglu_65_06 gkzehra 13062023elisa bende taktırmayi düşünüyorum benim her iki Ablam 4 ve 5 sene boyunca korundular hiç sıkıntı çıkmadı yani demeki nasibi varsa gelir ama ben hormonlu olanı taktıricam o yüzde yüz koruyucu diğeri yüzde 5 fln hamilelik riski var üstelik geri çekilmeyide yaparsak hamile kalmam artık herhalde 😂😂
gkzehra 13062023elisa bebeğiniz küçükmüş ama çevremde özellikle bebeği 7. Ayına girer girmez bilinçli hamile kalan bi tanıdığım var. Peşpeşe büyütmenin daha kolay olacağını rahata alışmadan şuan bebek bakmaya alışmışken bile isteye yaptığını söyledi
13062023elisa gkzehra inşallah kolay olur ilk gebeliğim çok zor geçmişti bebeğim doğduğunda da baya zorlu bir bebekti kolik olunca inşallah bu mucize olan bebek kolaylaştırır herseyi
Neslimmmmm sek_kahve merhabalar spiral kontrolünü nasıl yapıyor doktor alttan mı yoksa ultrasonla mı bende yarın takıldıktan sonra ilk kontrole gidicemde merak ediyorum☺️
13062023elisa asaletsoydangelir vazgeç valla takılırken de açıyor dün çıkartıldı daha da acıdı gercekten
asaletsoydangelir 13062023elisa sağlıkla kucağına alırsın inşallah daha güzel beraber büyürler bnde öyle yaptım ama benimkiler iki yaşında iken getirdim 🤲🌸
minikoglummmmm Neslimmmmm altan da kontrol ediyor karnına da bakabiilir ultrason ile bana karnıma baktı iki defa kontrolde
emellee 13062023elisa öncelikle hayırlı olsun 🪻 kardeşimle benimde aramda 16ay var yani annem ona hamile kaldığında ben 7aylıkmışım. Hayatım boyunca hiç arkadaşa ihtiyaç duymadım ikiz gibi büyüdük, o benim en büyük şansım. Büyürken zor ama büyüdükçe güzelleşen bi durum bence. Çok şanslı olacaklar 🙏🏻👼🏼
13062023elisa Guarya benim bebeğim de 8 aylık ve abla oldu ciddi ciddi spiral takarsna fln çok güvenme ama