[silindi] deli_bir_hatun seni üzmek istemem ama olmamis kaş içlerinde boşluklar var yapan kişi asla yapamamis
Deletedmom104 deli_bir_hatun Altın oranla yapılmamış rastgele yapılmış gibi normalde iki kaşınızında aynı şekilde olması gerekir ama biri daha kalın duruyor
deli_bir_hatun Deletedmom104 yok bir saat çizimle uğraştı ya acaba resimdemi öyle çıktı bana göre kalın oldu ama dedi acilicak zamanla bilmiyorum ki ya
Ygtoglm-- deli_bir_hatun hayatımda ilk defa böyle kıl tekniği kaş görüyorum yeminle bak . Aylarca alınmamış kaş gibi duruyor . Bi ortası eksik . Rengi açılsa bile şekil şemal ortada ki. Valla üzmek istemem ama bu ne böyle 🙄
[silindi] deli_bir_hatun yok canim sen direk iyi bi yere git bu kasini silerler bi muddet sonra yenisini yaparlar
slkmsncemile deli_bir_hatun ben sevmedim. Ama ben tamamen simetrik kaş sevdiğim için. Kendi kuaförümle bile takışırız bir tane fazla /eksik kıl alsa. Ki sizde 1 - 2 sıra fazla duruyor. Beni tilt etti. Ama siz beğendiyseniz sorun yok kullanacak olan sizsiniz
Sevah deli_bir_hatun kötü durmuyor üzülme söylenenlere lütfen rengi dedikleri gibi açılır zaten eski hali var ise onuda koy. Ona göre karar versin arkadaş lar.
duruguzel deli_bir_hatun ilk seans için gayet güzel olmuş sen buradakilere bakma bence. Diğer seansta kalan boşlukları doldurur. Sadece göz fotoğrafında gözüme kalın gelmişti ama yüzüne orantılı duruyor. Zamanla da oturacak onun rengi şekli