deli_bir_hatun Kızlar kaşlarım şöyle oldu kıl tekniği yaptırdım ilk günüm gözüme kalın ve koyu görünüyor böylemi kalıcak acaba
prenses_annesi__ deli_bir_hatun sizi üzmek istemem ama hiç hoş durmuyor becerememiş gidip bu kaşların hali nedir diye hesap sorsanız yeridir yaniii
caylavyu deli_bir_hatun üzülmeyin ama bunun kıl tekniği ile alakası yok :( umarım ödemenizi geri alabilirsiniz
slkmsncemile deli_bir_hatun kapılar eşit değil, telefondan bakınca sol ama aslında sağ kaşınız daha kalın.
[silindi] deli_bir_hatun seni üzmek istemem ama olmamis kaş içlerinde boşluklar var yapan kişi asla yapamamis
caylavyu deli_bir_hatun ilk gün ile alakası yok ilk gün koyu durur evet bu çok normal zaten ama şekil olarak kıl olarak asla micro gibi durmuyor açıkçası oldukça kötü bence düzelttimeyin güvenip paranızı almaya bakın
slkmsncemile deli_bir_hatun ben sevmedim. Ama ben tamamen simetrik kaş sevdiğim için. Kendi kuaförümle bile takışırız bir tane fazla /eksik kıl alsa. Ki sizde 1 - 2 sıra fazla duruyor. Beni tilt etti. Ama siz beğendiyseniz sorun yok kullanacak olan sizsiniz
GemlikZeytini deli_bir_hatun olmamış ilk kez böyle yapan görüyorum şaşırdım 🥹 normalde çok güzel yapıyorlar
Deletedmom104 deli_bir_hatun Altın oranla yapılmamış rastgele yapılmış gibi normalde iki kaşınızında aynı şekilde olması gerekir ama biri daha kalın duruyor