Ogulluana kizimdakizim evet süreç uzun ama illaki çıkartır isterse . Orta yolu bulun en iyisi ya da başka bir ev
Kuzularinanasi kizimdakizim iste kabullenmemek gerek.siz insaniyetten dusunup kabullenmissiniz simdi de alismis.der ki nasil olsa kabul etcekler.baska eve cikmak nakliye depozito yeni kira hersey daha masrafli olcagi icin cikmayacaginizi dusunur
sezer2022 kizimdakizim 14 bin bu şartlarda normal gibi görünsede, 3 katı zamma itiraz edebilirsiniz haksızlık bu Gerçi kar zarar hesabı yapın, çıkmak zorunda kalırsınız daha ucuz bi ev bulsanızda, nakliye depozito, 3 aylık peşin vs verebilecek misiniz
kizimdakizim sezer2022 çok şükür verebiliriz 14 bin de verebiliriz ama oturduğumuz ev o paraya değmez üzerine bir iki bin daha koyup çok daha güzel bir semtte oturabiliriz.bir de kendimi bu şekilde enayi yerine koyulmuş hissediyorum ne hakla yapıyor ki bunu kızdığım nokta bu.
Birisimiki kizimdakizim sakın kabul etmeyin %25 oranında kadar üstüne koyup verin. Bişey derse git dava aç de. Hiç bişey yapamaz.
kizimdakizim Birisimiki kesinlikle öyle yapacağım ses etmedikçe daha da tepemize bıniyorlar yasal ne hakkı varsa kullansın
Sinem61 kizimdakizim o zaman hic bir yasal hakki yok. Sadece evi satabilir ve sattigi kisi ihtar çekerse 6ay icinde evden cikmaniz gerekir bundan baska yasal olarak çıkarma şansı yok
lidokain kizimdakizim kız biz geçen yaz 2 ile oturduk bu yaz 4.5 a çıktık şu an ev sahibi 6 istiyor yani bir senede ikinci zammı istiyor. Yazında 12 bine cikiyor. Kabul etmedik git dava et dedik
Minnakordek kizimdakizim ay yok artık bı kerede 9 atılmaz çok fazla bu anlaşmaya bakın 10 a falan anlasirsiniz bence
eymenzeynep kizimdakizim öncelikle sakın kabul etmeyin. Yasal oranda zam yapacağınızı söyleyin. İşi inada bindirirse hukuksal olarak halledeceğinizi söyleyin. Muhtemelen yalan söyleyerek yani sizi çıkarmak için evde ben oturacağım çıkın diyecektir. Bunun için size ihtar yollamasını isteyin. Yani sizi çıkarma Sebebi ne olursa olsun ihtar yollamasını isteyin. Eğer evde kendi oturmayıp kiraya verirse mahkemeye verip tüm taşınma masraflarınızı talep edebilirsiniz ve ev sahibinizin ceza almasını da sağlayabilirsiniz. Ev sahiplerinin en güçlü diğer yalanı ise evi tadilata sokacağım çıkın demeleri. Bunada sakın itibar etmeyin çünkü tadilat demek öyle iki boya sürmekle olmuyor. Belediyeden izin çıkartıp evin komple yapısını değiştirmesi gerekiyor. Yani evi komple kırdırıp değiştirmesi gerekiyor ve belediyeden onay alması lazım Buda mümkün değil zaten bütçe olarakta imkansız