kizimdakizim Herhangi bir hak doğmaz. %25 bile yapabilirsiniz. Kanun sizden yana
Ancak 5 yıldan sonra dava açıp kirayı güncelleyebilir. Bölge rayicine göre( ilan fiyatlarına göre değil)
Ya da başka evi yoksa, yine dava açıp kendisi oturma şartı ile sizi çıkarabilir