MTVr hee öyle pardon yazayım hemen
Karnıbaharlari temizleip suya yatırdım ilk
Yarım saat bekletip tekrar yıkayıp süzülmesi için kenara aldım. Orta boy soğanı kesip ocakta biraz kavurdum. Tam gramini bilmiyorum ama 3 parmak uzunluğunda olan kiymami ekledim. Soğan ve kıymam birlikte kavrulduktan sonra 1yemek kaşığı salça koydum. Bu işlemleri yaparken Ocak kısık ateşte yanmaması için en son karnıbaharlari dizdim kaynar suyu üzerini geçecek kadar ekleyip kapağını kapadım 15 - 20 dk sonra 1 küp şeker karıştırıp tuzunu koydum bu şekilde en fazla 10 dk daha pişirdikten sonra kenara dinlenmeye aldım. Ben bu şekilde yapıyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur. Bu arada karnıbahar büyük benim yaptığım