2ogullu1anne Aslında nohut sulusu,bulgur pilavı düşünmüştüm.Oğlum uyumuşken yapayım dedim.Sonra arkadaşım aradı.Çiğ köfte yapacam birlikte yiyelim dedi.Uyanması bekliyorum.Karnını doyurup,üstümüzü giyinip arkadaşa gidecem.
2ogullu1anne momysskaan aynn en güzel yemek başkasında yediğindir. Yarın gündüz de bi yere davetliyim orda da içli köfte
prensesikizler momysskaan eşim nöbette o yüzden yemek yapmiyorum, bugün rahatım. Elimizde olanlarla idare edeceğiz. 😀
Deletedmom_106 MTVr benim dondurucu bezelye doluydu o kadar sık yapıyorum ki 🤣 zeytinyağı koyuyorum tencereye biraz salça kavuruyorum. İri iri küp küp doğrayıp patatesleri ve bezelyeyi koyuyorum. Bi tur da öyle çeviriyorum tuz 🧂 atıyorum . bide ben zeytinyağıyla yaptığım yemeklere çok az şeker koyuyorum. Sonra su ekleyip pişiriyorum.hafif suyu kalınca kapatıyorum. Kızım çok seçici bezelyeleri dış kabuğunu soyup öyle yediriyorum pilava karıştırıp. Bebe varsa yapın çok faydalı
Ozra momysskaan çaya misafirim var; 3-2-1 poğaça kısır gelin pastası yaptım bide yemeğede tarhana çorbası ve kuru fasulye yaptım🌺
limonkolonyasi MTVr kızım 3 yaşında o yüzden artık ona pek ayri yapmıyorum yediğimiz yemeklerden yiyor 😊
Tospikcemil momysskaan İlikli şehriye çorbası Fırında köfteli patatesli yemek Nohutlu pilav Salata Portakallı kek