[silindi] İkizler burcu olarak her çiçekten bal alıp çabuk sıkılangiller hello🤚🏻
Üniversiteden mezun olur olmaz çok bilindik bir TV kanalında işe başlamıştım staj bitiminde beni bünyelerine almak istediler. Bende o zamanlar bana iş mi yok gibi burnum havadayım. Çünkü o dönem babamın kuzeni Şuan da başka popüler bir kanal da haber müdürü aynı zamanda geçmişte çok iyi bir haber spikeriydi. O dönem yardımcı olacaklardı bana. Ayriyeten hocamın da Atv de çalışan yapımcı ev arkadaşı bana referans olacaktı. Onun dışında ben o dönem çok iyi tanıdığım bir yapımcı abimle klip çektik. Oda gel kızım mezun olur olmaz uzatma işe gir diye nutuk atıyordu. Okul dönemin de başarılı bir öğrenciydim. Okuduğum şehrin bölge gazetelerinde çalıştım. O yaşlarda seçenekler çok olunca burnumun dikine gittim iş beğenmedim nede olsa arkam sağlam diyerek. Gittim bir ajansda kendi çabalarımla cast direktörü oldum çok da mutluydum bir süre sonra ayrıldım. Fakat hala iş çok gezeyim tozayim kafasındayım. Kanal müdürü beni görüşmeye beklerken(görüşme derken işe başlayacaktım aslında) ben Antalya da tatilde oyaladım hep onları. Şimdi 6 yıl önce ki o kafama sıçayım diyorum. Sonra sektör değiştirdim aşırı alakasız bir bölüme geçtim sağlık sektöründe halkla ilişkiler ve muhasebe bölümlerinde çalıştım. Bir süre yetkili oldum. Orda iyi bir pozisyondaydım müdürlerim gözü kapalı güvenirdi. 3 yıl sonra İşten ayrılınca şartları iyileştirelim çıkma ve çıkınca da her zaman masan odan hazır demişlerdi. Sarılarak ayrıldık. Ben yine o dönem ki bazı gazlara gelip sıkıldım istemiyorum dedim ve ayrıldım. Şuan 1 yıldır bebek bakıyorum. 1 ay önce eşimle kendi reklam işimizi kurduk çok şükür. Ama gelin görün o dönem ki elimin tersiyle ittiğim fırsatlar şuan olsaydı belki bambaşka bir ben olabilirdim. Uzun süredir içime atıyordum bu durumu kusura bakmayın uzun oldu😔