Benim çok pişmanlıklarım var. Yay burcuyum, bazı şeylerin sonunu getiremiyorum. Fıtratımda yok 🙈
Mesela, futbol hakemi olmayı çok istiyordum. O zamanlar tff sınav açmıyordu. Aöf üzerinden oluyordu. Sınava girdim. Daha sonra Tff alım açtı. Mülakatlara ve sınava girerek lisans aldım. Amatör ligde çizgi hakemi olarak göreve başladım. 11 maça çıkıp bunun 2 tanesi orta hakem olmak şartıyla bölge hakemliğine yükselecektim. Ben 6 maça çıktım. Ve sonra ne oldu biliyor musunuz? Ben hakemliğe ulaşınca bundan sıkıldım. Ve şu an çok pişmanım. Uefa kokartı alabilecek kapasitedeydim çünkü.
Sonra ilk iş deneyimim, Türk Tuborg’da işe girmiştim. 21 yaşında. En genç çalışanlardan biriydim. Türkiye çapında 27 kişilik bir ekibin Ankara kolunda görev alıyordum. 6 aylık çalışma sonucunda iki tane arkadaşımın dedikodu gazına gelerek istifa ettim. Eğer şu an oradan ayrılmasaydım çok iyi bir pozisyonda çalışıyor olabilirdim. Bu da en büyük pişmanlığımdır.
Diğer pişmanlıklarım belki ufak tefek belki de hiç sayılmayacak şeyler.
Sizlerin neydi?