yaybebegi bende yeni başladım ama en azından konuları bitirsem iki aya diye düşünüyorum.benim oğlum 33 aylık eşim gece 12 de geliyor işten gündüz ikide gidiyor.sabah mecbur çocukla o uyanana kadar ilgileniyorum gün boyu zaten bakabilecek kimse yok anca akşam o uyuduktan sonra oluyor konu anlatımlarını çalışıyorum vaktim olduğu zaman video izliyorum konu anlatımdan sonra test çözülorum.daha önce girdiğimiz için konuları direk hatırlıyoruz zaten.bence gec değil siz elinizden geleni yapın en azından bir puanınız olsun bebeğiniz daha küçük uyku süreleri daha fazladır.insallah son aylarda kim ne yapıyor kpss için onu konuşuruz konuları bitirmiş anneler olarak 🙏🏻