Tabi en az 80 üstü olsa bari diyorum çalışmama göre ama atanabilmek hayal 90 üstü almak lazım ama girmeden de olmuyor maalesef geçenki sınava giremedim düğünüm denk geldi kötü oldu yaşadığımız şehirde alım oldu girseydim keşke dedim alt yapım var ama çok yıl oldu en songirdiğim 2020 sınavıydı bi de üniversite dönemi var mezun olalı 6 seneyi geçti 7 bitcek 😅