Melissamom bende sizin gibiydim kendime 40 gün kuralı uyguladım 40 gün boyunca hiçbir şekilde işimi ertelemedim misal tezgahımda bir tane çay kaşığı kirli bile bırakmadım ufacık bir koltuğun örtüsü bile bozuldu mu hemen düzeltirdim böyle böyle artık bende huy oldu kendinin düzelttim şimdi farkına vardım zamanın ne kadar kıymetli olduğu daha yeni farkına vardım