Günaydın kızlar, ne olacak bu hâlim üzerime biri motivasyon atsın lütfen 🙄 Genel olarak rahatıma düşkün biriyim ama asla tembel değilim. Her şeyi erteliyorum, zaman yönetimim yok, düzenim yok ve bu beni çok yoruyor. Yapmak istemiyor değilim tam tersi çok istiyorum düzenli olayım, bir işi ertelemeyeyim ama yok sanki beni tutan bir şey var. Hep yorgun hissediyorum mesela (kan değerlerim iyi) bazı günler çok enerjik oluyorum ama genel olarak bedenen çok yorgunum. Dün akşam misal işten geldim aklımda poğaça yapmak vardı hem ben işe giderken götürürüm hem eşim diye “biraz dinleneyim, birazdan yaparım” düşüncesi “sabah yaparım”a dönüştü. Sabah ne oldu? Tabii yine yapmadım. Aslında öyle oturunca da dinlenemiyorım ki yani yorgunluğum gitmiş, rahatlamış hissetmiyorum kendimi ve bunu biliyorum orada beş saat de otursam yine yorgun olacağım. Bazı zamanlar oluyor gece 12-1 mutfağa giriyorum ince temizlik yapıyorum ve hiç zor gelmiyor ah diyorum işte bu kadarmış niye erteliyorsun. Çocuğum iki yaşında o bile bana yardımcı oluyor, beni hiç zorlayan bir çocuk değil. Zaten şimdi içimde 🫰 şu kadarcık bir motivasyon enerji varsa onun sayesindedir. Ne yapmalı a dostlar? 🤷♀️