Gözün aydın öncelikle. Bebeğim 8 aylık ve hiç yara çekmedim bi postta görmüştüm instagramda buzdolabı poşetini göğüs uçlarına koyuyordu kadın ve o kadar çok işime yaradı ki bu doğumdan 3 gün önce görmüştüm. Dene istersen. Buzdolabı poşetini küçük kes o bölgeye yetecek kadar süt damlayınca orası nemli kalıyor baya faydası olmuştu bana.