Merhaba hanımlar 2 günlük bebegm oldu henuZ hastanede yatıyoruz sizlere bir kaç sorum olacak bebegm yüzünde kırmızılık iyice sivilce gibi döküntü oldu bır şey yapmalı mıyım temizlemek vs bide sütüm halen gelmedi sankı sıkınca beyaza yakın bebek emiyo ama doymuyor birde bunla alakalı süt nası kaynar memede dıyolar hissedilir..meme uçların felaket acıyor emince cok mu soru sordum lütfen kusura bakmayın o kadar zor bir süreç gecıyorum kı gurbetteym