BenMathilda fatmagul003812 korkmayın gerçekten bir nobet olsa supheye dusmez muhakkak anlardiniz. takip edin, ilerleyen zamanlarda kendiliğinden sönecektir davranış. bebeginizi bosuna eeg lerde yormayın. biraz zaman taniyin
Madame fatmagul003812 korkma canım bebek bu tabiki hastaneye goturcek eşin de ne demek yeter? Bu erkekler de bı garip. Sen takma kafana araştır bı eşine durumu anlat götürmezse kontrolde şöyle doktora
fatmagul003812 Ebeye sordum takipte kal biraz kafana takma duzelmezse gidersin dedi sizin dediginiz gibi.herkese cok tesekkur ederim.evlat soz konusu olunca insan ayri bir evham yapiyor.rabbim herkesin evladina saglik versin.kimseyi evladiyla sinamasn