fatmagul003812 o halini videoya cekip doktora mesajla sorun. eger uykuda yattığı yerde uyanmadan aglamadan yapiyosa evet epileptik nobete benzeyebilir.
ama emerken kafasini geriye dogru atarak vucudunu yay gibi yapmasi gaz olduguna isaret eder. ikisi birbirinden cok farkli.
yatarken gaz oldugunu dizlerini karnina çekerek belli eder.
sizin anlattiginiz bize farkli bir durumu hayal ettirdi. o yuzden videoya alip doktora gitmek sorunsa mesaj yoluyla sormak, göstermek en dogrusu. ya da cevrenizde tecrubeli anneler varsa onlara da gosterebilirsiniz, normal bebek harekrtleriyle epileptik nobetler bariz bir sekilde ayırt edilebilir.