Melekhnm SMM_19 sulu boya , oyun hamuru falan da mu sevmez yapboz , anlıyorum sizi ama bzi hep çıkıyoruz soğuk da olsa yolsa evde vakit geçmez üstelik eşim yok benim dr 6 aydır
SMM_19 Melekhnm haklısınız bizler bile sıkılıyoruz evde onlarda sıkılıyor haklı olarak ,ya şey sorcam oyun hamuru cesaret edip alamıyorum çünkü oğlum henüz daha bilmiyor herşeyi ağzına alıyor , gözünüzün gördüğü herşeyi ağzına alan biri pis yada temiz farketmez, korktuğumdan alamıyorum da,sizce alsam faydası olur mu
SMM_19 Sevah o kadar haklısınız ki ,vicdanım o kadar beni yiyp bitiriyor ki size anlatamam ,bende aynı şekilde diyorum onu dünyaya biz getirdik ,tabiki şımaracak ağlayacak huysuzlanacak çocuk büyütmek elbetteki kolay olmayacak diyorum bunun bilincindeyim ancak akşama kafa beyin kalmıyo çok zorlanıyorum istemeizce kızıyorum ,Rabbim acısını göstermesin de inşallah bu günlerde geçer
Sevah SMM_19 geçecek annesi inan diyorum ya elbiseleri küçülmeye başlayacak onları kaldırırken bile ağlıyarak kaldırdığın. Zamanlara geleceksin Her şey geçiyor bak 2 yaşında nerde. İse bide bakma. Sen bağırdığın zaman daha da. Zıt gidiyorlar. Bıcırlar. Bak enerjisini atacak bişeyler al mesela Zigzag car. Var. İvme ile hareket ediyor YouTube dan bak o benim o kadar büyük kurtarıcım olmuştu ki 1 tane de Scotter. Evde iyi ce alışmıştı benim yavrum parka götürmezdim sürekli bağışıklık sistemi düşüktü hasta olmasını istemezdim. O yavrum var ya ne kadar güzel oyalanır dı evde onlarla
SMM_19 Kuzununannesiyim merhaba ,TV telefon vesaire hiç izlemiyor yani ben belki sakinleşir baksın falan diye açıyorum ama telefonu fırlatıyor TV de izlemiyor
siyahbeyazmom SMM_19 Tam ağladığı sırada siz çok heyecanla onun en sevdiği şeye yöneltin. Mesela benim kızım kedileri ve kuşları çok seviyor ben ağlayınca yüksek ve heyecanlı bir ses tonuyla AA kedi mı gelmiş kuş gelmiş ben gidip hemen bakicam filan diyorum hemen ilgisini çekiyor. Veya yapmayo çok sevdiği bir oyunu hadi gel seninle şunu oynayalim diyorum anlıyor susuyo ve o an o oyunu oynuyoruz sakinleşene kadar.
n-gvnra SMM_19 en azından sizinki az da olsa derdini anlatabiliyor. Benimki daha küçük başka bir şeye darlanıp bunaldığımda ona kızıyorum. Sonra sizin gibi vicdan azabı çekiyorum. İnşallah geçecek tek umudum o. Olmadı oyun okulu mu kursu mu artık ne diyr geçiyor tam bilmiyorum ama onu deneyin belki başka çocuklarla oyunlarla oynarsa biraz sakinleşir
SMM_19 haydii Ankara’da yaşıyorum, aslında eve çıkarmak çok istiyorum çünkü dışarıyı çok seven bi çocuk , üşütecek diye endişeleniyorum ve birde oğlum dışarda kimi görse yanına kucagina gidiyor buda beni rahatsız ediyor açıkçası zaten herkes hasta güvenemiyorum kimseye ,ona da anlatamıyorum bunu,dışarıya çıkmaktan soğudum bu yüzden
haydii SMM_19 benim oğlum da kim gel dese gidiyor şuan 28 aylik hayır keskin dille yabancı kesinlikle gidip dokunamazsın diyorum Karşı tarafa Bunun doğru olmadığını sizde biliyorsunuz diyip oğlumu farklı yine yönlendirme yapıyorum. Yok kuzum sen güzelce giydir 10 15 dkk birsey olmaz yarın çıkınca yaz bana 🤣
Bibebekannesi SMM_19 öncelikle ağlamasına izin verin gözlerinin içine bakarak seni anlıyorum deyin ağlaman bitince sarılmak istersen ben burdayım deyin ağlasan da sana olan sevgim bitmiycek deyin ağlayıp sakinleşicektir benim kızımda öyleydi ve bunu yaparak öfke krizlerinin sürelerini azalttık inşallah sizde de aynı etki olur 🧡
Ksedakaya SMM_19 maalesef gelişimsel süreçleri bu anormallik yok aslında onun yaptıklarında. Ama yorgunluk ve hep aynı döngüde olmak bizi tahammülsüz kılıyor. 2 oğlan annesi olarak size tavsiyem dikkatini başka yöne çekin. Aa bak burda ben ne buldumm. ( o arada birşey bulup baakk bunun burdan ışığı yanıyormuş bitane kedi vardı oda bu düğmeye bastı ışığı görünce miyavvv dedi) gibi saçmalarsanız zaten sapsal sapsal sizi dinliyor olacak o sırada ağladığı şeyi unutacak😄
Evaninanasi SMM_19 childgen markasının oyun hamurları tamamen doğal. Ağzına alsa bile sorun olmaz yani ayrıca çok tuzlu bir hamur. Tadını beğenmezse ağzına almak istemez diye düşünüyorum. Benim bebeğim 16 aylık. Yükselen zekanın cırtlı kitabı ile de çok güzel vakit geçiriyor ona da bakabilirsiniz.
Kuzununannesiyim Kuzununannesiyim evde sıkılıyordur yarım saat parka ya da oyun evi tarzı bı yere götürürseniz ona da bı değişiklik olur ben yetişkin halimle 2 3 gün evden cikmasam daraliyorum gergin oluyorum herkesin çıkıp bı nefes almaya ihtiyacı var bence
SMM_19 Kuzununannesiyim öyle tabiki insanız sıkılıyoruz ,inşallah bundan sonra ara ara da olsa dışarı çıkarmayı düşünüyorum
SMM_19 haydii tamam canım inşallah çıkarınca yazarım mutlaka,ya acaba ne zaman tam anlamıyla bizi anlarlar ,ona yabancılara yaklaşmaması gerektiğini nasıl anlatabilirim acaba
SMM_19 Bibebekannesi çok doğru söylüyorsunuz fakat ben onun sakinleşmesini bekliyorum gel sarılalım falan diyorum ama imkansız gerçekten görseniz daha fazla ağlıyor ve susmuyor ne zaman kucagima alır da sakinleştirirsem öyle o zamanda bende perişan oluyorum oda
SMM_19 Sevah evet çok çabuk büyüyorlar gözümüzün önünde büyüyüveriyorlar bizlerde buna şahit oluyoruz fakat yorulunca gözümüz hiçbir şey görmüyor kendi adıma söyleyeyim , çok sabırsızım yani,ya aslında evin içinde sürdüğü bir arabası var ,biz de evde sıkılmasın diye almıştık onu sürüyor çok da seviyor ama onunla da bı yere kadar oynuyor sonrası yok
SMM_19 Melekhnm her an heryerde yanındayım ,anlamıyorum aslında büyüdüde ama hers yi ağzına alıyor iğne,pil, parfüm şişesi, yüzük,boncuk ne ararsanız , sigara izmariti bile alıyor ağzına,bu yüzden de hiçbir şey alamıyorum çok korkuyorum
haydii SMM_19 ah ah Bilsem nezman anlar bizim oğlan sasiri sevimli maymunu oynar hep güler yüz azıcık bana çekse böyle olmayacak 🤫🤭 konuşmaya başladığında anlar diye düşünüyorum yaaaaaaa 😒 evde yada sokakta konuşuyorum ama umarım işe yarar dün kaynanamlara gitmeden annecim seni öperlerse hemen sil bak tamam mı pis falan de dedim aynısını yaptı 🤪
Sevah SMM_19 ben oğlumu kaybettim 1sene yi geçti parka çıkmıştık canımı da o kadar. Sıkmışlar dı ki Bir anda elimden kurtulup salıncaklara koştu orada sallanan çocuklar. Çarpacak diye öyle bir. Feryat la kızdım ki Çok. ( oda bana kızdı tabi. Küstü 🥲🥲🥲). İnanır mısın o bile dert oluyor bana şuan Neden kızdım Diye deli oluyorum ama nafile. Çok sarılın çok sevin evlatlarınızı 2,5 yaşında idi son dönemleri artık kendi. Kendine oyun kurmaya başlamıştı çok güzel bir evlattı. Ama nasip olmadı daha fazla 😕😕