Oğlum çok hareketli bi bebek , hareketliden de ziyade sürekli ağlayan mızmız bi bebek yani ne yaparsak yapalım memnun edemiyoruz sebepli sebepsiz ağlıyo yani ağlamada değil sürekli böyle ağlama gibi ama bağırma huzursuzluk ve bu bi süreden sonra bizi de yoruyor 22 aylık şuan , şimdiye kadar ben yorulup kızacak olsam eşim hep daha küçük yapacak bir şey yok kızma ona falan diyordu bana ,ya bende kızmak istemiyorum ama gün boyunca tek başıma bakıyorum eşim geç geliyor zaten çok ilgilenemiyor bende insanım haliyle yoruluyorum sinirleniyorum ama inanın sonrasında o kadar vicdan azabı çekiyorum ki gecelerce başında ağlıyorum neden böyleyim diye , dediğim gibi eşim bendeb daha özenli davranırdı fakat artık bu son bı iki gündür aşırı yordu ikimizi de gece geç saatlere kadar ağlıyor uyumuyor,en son eşim de sinirlendi kızdı ona ,o kadar kötü oldum , çocuk da boşluğa düştü bi anda ben zaten yoruldum üstüne babası da kızınca ,sizce nasıl bi yol izlemeliyiz ,inanın bende çok dikkat ederim çocuğa bağırıp çağırma konusunda ama aşırı yıpratıyor beni ,dayanamıyorum en son ağzımdan çıkıveriyor istemsiz ,o vicdan azabını size anlatamam zaten ,Rabbim canını sağ etsin ama çok yıprattı beni , nasıl yaparsam kızmam mesela ya ne bileyim bana bi akıl verin sizlerde benim gibimisiniz ,kendimi kötü anne gibi görüyorum ona yanlış yaptığımın farkındayım…