bebekbrnblm kesinlikle dene bans bı tanidihim vermişti halen dua ediyorum canım. Ben artık emzirirken ıslak havlu koyuyordum göğsüme.
Eşim odadan gidiyordu o kadar çok yara olmuştu ki aglardim. Annem elimden tutardı artık benle ağlardı. Sezaryanimin acısını unutmuştum o kadar kötüydü artık ortası yarılması yetmiyor kenarlarında morarmisti. O kadar kötüydü.