bebekbrnblm kızlar 3 ay olacak pazar günü bebeğim doğalı ama gögüs ucu yaralarıö hiç geçmiyor herşeyi denedim simdi madefix sürüyorum son çare çok acısı var artkk sabrım kalmadı acısına birde sikikonla emziriyorum doğduğundan beri bu önerilerinize çok açığım
sakinyasam bebekbrnblm bende cok cektim bi ara emziremedim aglamaktan.Sagim yaptim surekli bebek memeye deyince acıma basliyordu.Gunde 1 kez zor emzirdim sagdim verdim.Birde gogus ucumu havalandirdim arada sutyem takmadim .gogus kalkani kullandim uzun sure sonra gecti.Ha birde Surekli dus alirdim sicak su bana iyi gelirdi.
dilekatesz bebekbrnblm pamuklu atlet kullanımı, kendi doğal sütünüzü sürün ve kıyafetle temas etmemesi için kapaklar var nemli tutuyor slikon kapaklar onlar da işe yarıyor hem fazla süt olursa akıtmıyor kapakta tutuyor bunu da alıp sürerseniz iyi gelir
berilberra Ben kendi sütümü sürüp göğüs koruyucu takıyorum silikon olanlardan hava aldığı için çabuk iyileşiyor tavsiye ederim
Meri_64 Benimde başıma gelmişti çok geçmiş olsun öncelikle. Emzirmeden önce kendi sutunden sıkıp sur emzirmeden sonra yika ve lansinon krem kullan düzenli olarak bu şekilde yap demişti ebem bende işe yaradı inşallah sizde de yarar
bebekbrnblm Meri_64 benimki artık ciddi anlamda yara deriker kalkıyor ama denedim o şekilde de sadece yıkama yapmadım emzirmeden önce onu da deneyeceğim yeter ki geçsin
bebekbrnblm sakinyasam sürekli duş alma olayını denemdim belki olsa olur ama diğerlerini denedim 2 gündür evde gögüslerim çıplak geziyorum
hestiaone Kesınlıkle ayva cekırdegı der susarım. Bır dunya krem aldım hıc bırı bunun gıbı etkı etmedı
bebekbrnblm hestiaone denedim ilk baş faydası oldu ama tekrarladı anlık problem bende galiba anlamadım
sakinyasam bebekbrnblm ben bi mac kez tahinin biriken yagi varya ustte onuda surdum bana biri demisti belki fayda etmistir bilemiyorum cunku o donem cok sey denedim.Bu da onlardan biriydi canım
MiraBelis22 bebekbrnblm bende 40 güne yakın sürdü canım. Bal mumu kapağı gümüş kapak göğüs ucu lansinoh ayva çekirdeği karbonatlı su teramicin hepsini kullandım hiç birşey olmadı. Sadece Garmastan pomad iyi geldi. 1 haftada toparladı çok şükür keşke ilk onu alsaymisim biraz pahalı bir krem ama bence kesinlikle o şimdi doğum yapsam çantama kesin atacaklarımdan biri
bebekbrnblm MiraBelis22 birde onu denerim ilk defa duydum çok sağolun etkisi olur ise çok iyi olacak 3 ay oldu artık psikolojik olarakta yıprattı beni
MiraBelis22 bebekbrnblm kesinlikle dene bans bı tanidihim vermişti halen dua ediyorum canım. Ben artık emzirirken ıslak havlu koyuyordum göğsüme. Eşim odadan gidiyordu o kadar çok yara olmuştu ki aglardim. Annem elimden tutardı artık benle ağlardı. Sezaryanimin acısını unutmuştum o kadar kötüydü artık ortası yarılması yetmiyor kenarlarında morarmisti. O kadar kötüydü.
MiraBelis22 bebekbrnblm kesinlikle bana haber et olur mu? Kremi sürün üstüne gümüş kapak koy. Temizlemeden de emzirebilirsin. Ama ben silerdim. Sürekli sürdüm her emzirme sonrası Mak 1 haftada gecti
flourrebelle bebekbrnblm slikonla emzirdiğiniz için oluyor bebek kahverengi alanın hepsini ağzına alması gerekirken siz slikonla sadece ucunu çektirmiş oluyorsunuz. Bu da kısır döngüde sürekli yara yapar.