Senemasilberen postunuzu gördüğüm için çok sevindim, belki beni hatırlarsınız emin değilim. Hatay’da yaşadığınızı bildiğim için deprem olduğunda ilk aklıma siz gelmiştiniz. O yüzden sizi gördüğüme çok sevindim.
Yaşadığınız kilo durumunu ben de yaşadım, eşimle paylaştım bu durumu, sporla desteklemen çok iyi olur aslında dedi ama henüz onun için yeterli motivasyonum yok maalesef. Bir de her ne kadar kilo konusunda değişim olmasa da gören sen çok zayıflamışsın diyor, dar olan pantolonlarım çok rahat olmaya başladı. Anlamadım nedenini