Ya ben iki hafta oldu online olarak diyetisyene başvuralı.İlk hafta ödemden gittiği için 2,5 kilo verdim ama ikinci hafta tartıya çıktığım zaman sadece 200 gr vermişiim ve çok canım sıkıldı.Tartıldığım zaman 73,3 kilo çıktım ama bugün sabah tartıya çıktığım zaman 73,6 görünüyordum çok saçma değil mi yaşayan var mı böyle bişeyi