Bussiv tmm gittiğimde yazarim ama bnm oğlum tembel ya.. her çocuğun gelişimi kendine özel bi de.. oğlum çok iyi oturuyo mesela uzağına oyuncak koyuyorum onu almak istiyo ama kipirdamiyo yerinden.. ayağını da basmak istemediği için basmiyo.. biraz da tembellikten kaynaklanıyor sanırım