Kızlar merhaba oğlum 9 aylık geçen gün doktor kontrolü vardı doktorumuz gözlemlediğinde yere basmadığını fark etti ben bunun tıpkı dönmek konuşmak yürümek gibi bebekten bebeğe değiştiğini düşünüyordum ama yere basmak öyle değilmiş doktorumuz basması lazım 10. Aya kadar
çalışalım basmazsa nörolojiye yönlendiricem dedi. Başına böyle bir durum gelen var mi?
Oğlum kollarının altından tutunca ya ayaklarını kaldırıyor ya da bassa bile poposunu geri veriyor. Bunların hiçbirinin olmaması lazımmış.